שלום מעיין,
שאלה טובה.
מצד אחד, אני תמיד ממליץ להגיע לכל ההרצאות והתרגולים - ורק אז לצפות בקורס באתר.
מצד שני, הקורס הזה נבנה בפורמט "מילואמניקים", הכוונה היא שהוא נבנה מתוך צורך של חבר'ה שהחמיצו חלק ניכר מהסמסטר (בעקבות מילואים או כל סיבה אחרת) ועכשיו צריכים להשלים בזמן קצר את כל מה שצריך לבחינה בצורה ממוקדת.
אז האם הוא מספיק כדי לקבל 100 בבחינה? כן.
האם אני ממליץ לצפות רק בקורס מבלי להגיע לאף הרצאה? לא, האידאל הוא תמיד להגיע להרצאה ותרגול, ורק אז לצפות בקורס המצולם, שמעלה אותך דרגה לקראת הבחינה.
מקווה שעזרתי :)
ברכה והצלחה מאת ה',
חן