בפרק הראשון בטורים חלק 3 בשאלה האחרונה למה אמרת שרדיוס ההתכנסות הוא ארבע ולא ארבע מינוס חצי הרי אמרנו שבמקרה כזה רדיוס ההתכנסות הוא הבעיה הכי קרובה לz מינוס נקודת הפיתוח אז אם הבעיה הכי קרובה ל7+4i היא 4 למה לא מחסירים 0.5 ואיך יודעים מתי צריך להחסיר ומתי לא