פורום כלכלה
בפורום זה תוכלו לשאול את המרצים שלנו לכלכלה שאלות על השיעורים והתרגילים המוצגים באתר
הודעה אחרונה: תורת המחירים ב' - שאלה על א-סימטריה באינפורמציה
היי ניר - תוכן נהדר! משלים את כל הקורס דרך סטאדיס, אין עליכם!
בדיוק בחלק של א-סימטריה באינפורמציה,...