משתמשים יקרים,
להלן רשימה של תקלות נפוצות. לחצו על התקלה הרלוונטית על מנת לקבל דרך פתרון. אם אינכם מוצאים פתרון לתקלה שלכם, או אם סתם התגעגעתם אלינו, אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר ונעזור לכם בשמחה.

לרוב קורה כאשר הדפדפן לא מעודכן או בגלל קבצי cashe בדפדפן. נקו את קבצי ה-cashe בדפדפן (shift + F5 ב-windows או command + shift + r במקבוק). אם זה לא עובד, נסו לצפות מדפדפן אחר.

קורה כאשר משתמשים בדפדפן מיושן (כגון internet explorer) או במחשב מיושן. אנא השתמשו בדפדפן מומלץ (Chrome או Firefox במחשבים עם מערכת הפעלה windows ו-Chrome או Safari בטלפונים ניידים או macbooks).

בטלו את חוסם הפרסומות innocent ולא, אנחנו לא דוחפים פרסומות לשיעורים בסטאדיס (חוץ מפרסומות גלויות על.. עצמנו!).

אתם כנראה משתמשים במסנן תכנים כגון אינטרנט רימון. יש לכבות לגמרי את אינטרנט רימון תוך כדי השימוש באתר (לפעמים אינטרנט רימון לא מזהה שסטאדיס זה אתר לימודים).

יש לעדכן את הדפדפן הקיים לגירסה העדכנית ביותר או להחליף דפדפן.
אם מדובר במערכת הפעלה Windows, יש להיכנס לתפריט של הדפדפן ולעדכן משם (אם הדפדפן הוא כרום, ללחוץ על "עזרה" ואז על "מידע על Google Chrome". שם תופיעה האופציה לעדכן את הדפדפן). 
אם מדובר במערכת iOS של Apple, יש להיכנס ל-App store, לחפש את האפליקציה ולעדכן אותה. 
אם מדובר במערכת Android, יש להיכנס לחנות האפליקציות, לחפש את האפליקציה ולעדכן אותה. 

 

יש לעדכן את הגירסה של הדפדפן לגירסה האחרונה. במידה וזה לא עובד, יש לצפות מדפדפן אחר.