היי אביחי :)
אתה מפספס משהו מאוד בסיסי: בשוק תחרותי, היצרן לא קובע את המחיר.
אין לו שיקול של "להציע מחיר גבוה יותר" כי "לא יהיה ברירה לקנות ממנו".
בשוק תחרותי היצרן רואה את המחיר כנתון, אין לו שליטה עליו. הוא רק צריך להחליט כמה לייצר בשביל להגיע למקסימום רווח.
מקסימום רווח מתקבל בנקודה שבה P=MC, לכן עקומת ההיצע של היצרן היא עקומת MC.
גם כאשר המחיר בשיווי משקל נמוך מהמחיר העולמי (שוב, היצרן לא שולט על המחיר!!!), בשביל למקסם רווח היצרן עדיין ייצר בנקודה שבה P=MC ולכן עקומת ההיצע היא עדיין עקומת MC.
ברמה המצרפית - מכיוון שבמקרה כזה אין היצע מהעולם, עקומת ההיצע המצרפי כוללת רק את ההיצע של היצרנים המקומיים (סיגמא MC).